2011-08-16
 23:44:12

Tjobreeee

Hej på er!
Det har varit en ganska tjill dag idag, började med att köpa ramar till bilderna som jag skickat iväg på framkallning nu istället för till mami's jobb, det fungerade inte där osv.. Men två bilder måste jag åka in till den där jävla butiken för att formatet jag ville ha blev för stort. DRYYYYG. Menmen, så imorgon ska jag väl släpa med migg Fredrik till Jakobsberg för att fixa det och köpa en ögonbryns pennaaa!
Sen skulle jag och mamma solat idag, men vi skuter upp det igeeeeeeeen! :( Whatever..
Strax innan maten kom Jonte, en vän till mig & Freddish. Vi typ tog det lugnt och lät tiden rulla på, lite senare så åkte jag och Fredde till Bro, för att han skulle byta byxor som han iofs aldrig gjorde. Så det var ju rätt onödigt att åka till Bro och sedan hem till lilla mig igen, HAHA.
Efter vi varit hemma ett tag så ville Elin pluttis hitta på någonting, så vi tog epan till Willy's parkeringen så fick Fredde pröva köra den. Jag med, men jag vågade inte (a) JAG KANSKE KUNDE DÖTT, OKEJ!??! Skoja..
Sen pratade vi en lååååång stund och jag har kommit fram till att det finns ett fåtal personer som inte vet vad dom håller på med, vilket är synd. Dom var fina människor i början men nu har det spååååårat!
Nu är jag & Fredrik hemma hos mig igen och har typ mega tråkigt. Ska brotta ner honom i soffan och kissa på honom. HAHAHAHAHAHHA, jag är tröööööööttttt tjej..... Det är bara att acceptera! :D

Nu blev inlägget jäääävligt långt, menmen! HÖÖÖRS.



Lillen, så sööööööööt!


e

sv; hehehe i know :P miss you... <3



PUBLICERAT: 2011-08-17, 00:13:01 | URL: http://eemzons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: