2010-11-23
 19:56:34

tjingeling badring :)

Tjaaaaa!
haft en härlig dag i skolan idag, varit med emelie och julia. vi har skrattat åt allt!
efter skolan åkte vi hem till emelie och stekte korv ;)
sen när lulli var på toa, så hällde jag o emelie kaviar och majonäs i hennes saft och hon drack det! hahahahah jag och emelie typ dog på riktigt asså!
kom hem nyss typ, duschat & ätit lite, så härligt.
ska plugga lite engelska snart, måste göra klart min bokrecenssion så jag kan redovisa och gå vidare liksom.
mamma vill att jag ska vara hemma imorgon, så jag kan friskna till lite, hostar fortfarande som jag vet inte vad!?

btw, rebecca har gjort om min design o header, vad tycks? :)

nu ska jag börja plugga! pusssssss



jag och världens finaste mickis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: