2011-08-16
 12:03:47

Goooooodmorgon!

Godmorgon på eeeer!
Jag har nästan precis vaknat, käkar lite frukost och mailar över foton till mami.
Idag ska jag & Fredde åka till coopen i brunna för att handla lite ramar till fotografierna som jag precis mailat till mamma. :)
Mitt rum är nästan klart, jag ska bara måla om lite möbler och införskaffa mig en svart klädsel till soffan! :D
Det kommer bli så fint när allt är på sin plats! Längtar sjukt mycket tills det ögonblicket, haha djuuuup tjej! :P

Efter vi har handlat ramar så ska jag vänta på att maaami kommer hem från jobbet så vi kan åka och sola! Jag har blivit blekfis nu när det varit så dåligt väder i slutet på sommarlovet. :((
Sedan ska väl jag och Fredrik göra något annat kul! Som jag inte kommer på just nu, men alltså.... K. :)

Vad ska ni göra idag dåååååååå? :))



Jag ser ut som en liten plutt bredvid honom! :( Hahaha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: