2011-02-23
 10:44:01

-

Godmorgon,
kollade på en film igår och somnade till den så jag kunde inte skriva efter det ;) Kollade på Dead Man Running.
Den handlar om en kille som är skyldig stans "maffia" 100 000 $, och får han inte fram dom på 24 timmar kommer både hans mamma och han att bli mördade av den där maffian. Jag tyckte att den var bra :) ibland blev den lite lång tråkig, men jag gillade den ändå :)
Vaknade vid halv nio typ, suttit och degat hela morgonen, lyssnat på världens bästa håkan, åååh vad jag längtar till hans konsert den 28 april! :DDDD
Efter jag ridit ikväll så ska jag till världens bästa pojkvän, jag har ju ont i hela kroppen osv så kommer nog inte rida speciellt hårt idag :p men jag ska försöka så gott jag kan.
PYSS


Gullegull ponny ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: