2011-02-23
 11:27:10

-

Nolifer jag är med k :)


SENASTE;
Dryck: Saft
Telefonsamtalet: mamma
SMS: mamma
Sång du lyssnade på: fucking perfect - pink
Gången du grät: igår..


HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: nej, inte vad jag vet
Varit kär?: Ja, bara en gång påriktigt och det är nu
Förlorat någon speciell person: yes.
Varit deprimerad: haha ja, men inte så djupt
Varit så trött att du somnat sittandes: haha, har jag säkert :p

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: lila
Färg 2: grööön
Färg 3: turkost är fint :)

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja :)
Fått ditt hjärta krossat: nepp :)
Skrattat så att du har börjat gråta: miljoner gånger :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: nej.
Insett vilka som är dina äkta vänner: det var i slutet på förra året, men vi säger väl ja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: yes!
Kysst en kompis: pussat ja, men kysst min fredrik


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vet inte :p
Hur många barn vill du ha: 2 kanske, killar isf!
Har du några husdjur: ja, :)
Vill du ändra ditt namn: nje,
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var med fredde o firade typ :)
Vilken tid vaknade du idag: halv nio typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov med min pojke
Någonting som du längtar till: sommaren
Senaste gången du träffade din pappa: igår kväll
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag började röka
Vad lyssnar du på just nu: stronger than ever
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: vet inte (:
Vad gör dig irriterad just nu: att jag har skit tråkigt och as ont i mitt ansikte.
Vad är ditt namn: madelene susanne norrgran
Singel/upptagen: upptagnast
Stjärntecken: skorpion
Kille eller tjej: pojke
Grundskola: aaaaaaaop
Gymnasie: -
Högskola: -
Hårfärg: färgat brunt
Långt ller kort: mittemellaaaan
Längd: 168 cm ;)
Vad gillar du gällande dig själv: mina armar, vader :)
Piercings: tungan, naveln och töjning i örat (:
Tatueringar: snart så :)
Höger eller vänster: höger


DIN FÖRSTA:
Operation: inte kommit så långt ännu ;)
Piercing: töjningen :)

Bästa vän: elin
Sporten: gymnastiken eller fotbollen
Husdjur: hund
Vaccination du minns: iiiingen aning
Konsert: håkan hellström ♥
Förälskelse: 8 månader sen, innan det har jag bara gillar pojkarna.

JUST NU:
Äter du: nej.
Dricker du: nej.
Är du på väg att: somna
Lyssnar du på: musik
Väntar du på: att bli frisk,

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja, men inte nu
Vill du gifta dig: med freddieboy
Karriär i åtanke: ska ju bli grävmaskinist, så det antar jag :)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögonen tror jag.
Kramar eller pussar: pussar, och man håller ju om varann då så.
Kortare eller längre: längre.
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: magen.
Tatueringar eller piercinar: tatuering, men inte för mkt
Känslig eller inte: mellan, de beror ju i vilket sammanhang det gäller.
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: vet inte
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: neee
Tappat glasögon eller linser: har inte glasögon/linser.
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: nej det tror jag inte
Har du blivit arresterad: hehe nä
Dissat någon: yes.
Gillat din killkompis (mer än som vän): hahahha ja, :p
TROR DU PÅ:
Dig själv: ja, men ibland nej
Mirakel: jadå
Kärlek vid första ögonkastet: yes!
Himlen: fattar inte
Tomten: klart som korvspad
Att kyssas på första dejten: ja, men jag dejtar ju inte precis.
Änglar: isåfall levande som går på jorden, för jag tycker de flesta av mina vänner är änglar.


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: i lågstadiet ja!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: med rätt person, självklart!!
Vad kan du verkligen inte leva utan: vänner, familj, fredde, mobil, hesten.
Vad vet inte så många om dig?: att jag är trött på att behöva akta mig.


e

sv; venne, inget känns roligt bah..... :( <3



PUBLICERAT: 2011-02-23, 20:13:04 | URL: http://eemzons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: