2011-02-24
 15:25:10

-

CHACHA BLOGGEN, okej jag skoja.
somnade igår väldigt tidigt hemma hos mid fredde, så jag skrev inte så mycket ;)
hur som helst har jag varit i skolan idag, påbörjat en ny kurs som handlar om att man ska göra sitt eget boende, att man ska flytta hemifrån sina föräldrar typ, VG kirrat på direkten ;)
har mest lallat runt och lämnat in lite uppgifter annars.
dagens höjdpunkt var ju när janne kom, och det är världens bästa lärare! har aldrig gillat någon lärare speciellt mycket, men han var verkligen kunglig. jag fick till och med en kexchoklad när han slutade :p så det var ju kul att få träffa honom, ♥
nu har jag kommit hem iallafall, tagit två mackor och druckit OBOOOOOOOOOOY, världens bästa dricka för övrigt. väntar på att mami ska komma hem så vi kn gå till banken och fixa ett jävla bankomatkort för andra gången, hihi! sen ska jag hjälpa henne att laga mat, fiskpinnar med potatis & spenat. jag älskar verkligen spenat, det är skit gott :). efter det ska jag väl hem till freddieeeeeboy och myspysa lite :D, ha det så bra så hörs vi kanske sen.
PÖSSSSSSS



den bästa som finns, jag älskar dig mitzi ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: