2011-02-26
 10:22:48

Dag 1

Om mig
vad kan jag berätta, typ att jag är en b-rud på år som är hyperaktiv och älskar att vara med folk, alltså är jag över social.
jag rider ju också, men ska nog sluta, för det känns inte kul att rida för så mycket pengar och sedan inte utvecklas tillräckligt.
jag är sämst på att snacka om mig själv, bättre på att prata om andra ;) tolka hur ni själva vill :p
jag har en kissekatt, eller egentligen två.. men bara en är helt min. och det är världens vackraste mitzi, min ögonsten som tröstar mig när jag är ledsen, sover bredvid mig om nätterna, leker med mig när jag är uttråkad. han är världens underbaraste på fyra ben, jag älskar honom så sjukt mycket ♥
jag orkar inte skriva mer, ska till stan nu med mami, papi o fredde :)
skriver sen, hejdååååååååå



världens vackraste, och jag ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: